Milevis i Sør-Varanger

Postet av Kirkenes Idrettsforening den 31. Mai 2021

Velkommen til Milevis i Sør-Varanger med Kirkenes Idrettsforening.

Fra 01. juni tom. 30 september 2021.

Milevis i Sør-Varanger er en morsomt, spennende og motiverende aktivitetsmulighet som passer hele familien. Man trenger ikke være medlem i KIF, man trenger ikke heller kunnskap om kart og kompass, kun et smarttelefon og laste ned appen. Det finnes turmål som er lett tilgjengelig, men også noen som krever mer trening og utholdenhet. Ved hver turmål samles poeng og alle som har nådd et viss antall poeng blir med i trekning av premier.

·        Last ned Trimpoeng-appen

·        Dra på tur til fots eller med sykkel (motorisert kjøretøy er ikke tillatt)

·        Se til å ha nok nett og at telefon er tilstrekkelig til bruk i tiltaket

·        Bruk egen telefon til registrering av poeng i appen

·        Ta kontakt med KIF hvis du opplever vanskeligheter med nett eller dekning, ta foto               som bevis

·        Juks eller annet manipulering fører til utestenging

GOD TUR! TA FINE BILDER OG SEND TIL KIF! KOM MED FORSLAG TIL NYE TURMÅL!