Gymlek med Kirkenes IF: Moro for de Minste!

Velkommen til Gymlek med Kirkenes Idrettsforening! Hver mandag klokken 16.30 i 2023 og 2024 inviterer vi barn i alderen 0-5 år til en herlig time med lek, moro og bevegelse i gymsalen på Kirkenes skole.

Hva er Gymlek? Gymlek er en aktiv og inkluderende idrettstime der barna får utforske ulike leker og apparater, hoppe, klatre, og ha det gøy sammen med andre. Det er en flott måte for de minste å bli kjent med idretten og skape nye vennskap.

Hvordan delta? Det er enkelt! Bare møt opp på Kirkenes skole mandager kl. 16.30. Gymleken er gratis, og alle er velkomne, uansett ferdighetsnivå. Foreldre er også hjertelig invitert til å delta og bidra til en morsom opplevelse for barna.

Spørsmål eller mer informasjon? Har du spørsmål eller trenger mer informasjon om Gymlek hos Kirkenes IF, er du velkommen til å kontakte oss når som helst på post@kirkenes-if.no

Hvem er det som gjør dette mulig?  Bortsett fra fantastiske foreldre og frivillige er vi så heldig å være sponset av Samfunnsløftet til Sparebanken og Varanger Kraft!

Se vår facebook side: https://www.facebook.com/groups/1468438567290157/user/529736816/

Kom og bli med oss på en morsom og aktiv opplevelse for de minste med Kirkenes IF Gymlek!