Tine Fotballskole

Arrangør: Kirkenes Idrettsforening
Påmeldingsfrist: 28.07.2024 18:00

��Bli med på årets morsomste fotballskole med Kirkenes IF! ��

📣Vi i Kirkenes IF er utrolig glade for å invitere jenter og gutter i alderen 6-12 år til årets Tine fotballskole på Kirkenes stadion. Dette blir en "skoleuke" du ikke vil gå glipp av! På fotballskolen får du muligheten til å utvikle dine fotballferdigheter, samtidig som lek, spill og fellesskap står i sentrum.

Det blir tre dager med fokus på trening, trivsel, læring, topp stemning og gode holdninger! I tillegg vil det være konkurranser og flotte premier å vinne.

I år vil de yngste jenter (6-8 år) være en egen gruppe gitt at det er nok påmeldte.

🗓️Dato: 29.07.2024 kl. 12:00 - 31.07.2024 kl. 15:00

📍Sted: Kirkenes stadion

💰Pris: 700 kr per deltaker

Søskenmoderasjon: 500 kr fra 2. barn

🔔PÅMELDING: Påmelding Tine Fotballskole 2024 (kirkenes-if.no)

Alle deltakere vil få utdelt en t-skjorte, diplom, drikke fra Tine og en praktisk ryggsekk. Vi ber deltakerne ta med egen matpakke og drikkeflaske!

Vi gleder oss utrolig mye til å ønske deg velkommen til årets Tine fotballskole. Dette blir en fantastisk uke fylt med glede, læring og nye vennskap. Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Ta gjerne kontakt med oss på post@kirkenes-if.no . Del gjerne denne invitasjonen med venner og familie som kunne være interessert. La oss sammen spre fotballglede og entusiasme! Vi sees på Kirkenes stadion!

Administratorer