Folkekampen Kirkenes IF - Ulfstind IL

Tid

Kvallikkampen hjemme på Kikenes stadion mot Ulfstind IL 28. oktober blir folkekamp! Det betyr gratis inngang for alle, det vil også bli trekning av masse flotte premier på inngangsbilletten i pausen for publikum!

Dette er mulighetene for KIF å rykke opp til Norsk Tipping ligaen i 2024 sesongen. Vi håper at du, dine venner og familie tar turen for å støtte laget fram til seier.

Hvordan bidra?

Først og fremst kan du som enkelte person støtte laget ved å komme å heie på oss!

Vi utfordrer også næringsliv og andre støttespillere til å bidra med et kronebeløp per tilskuer som kommer på kampen (antall kroner x antall tilskuere = ditt bidrag). Dette bidraget er grunnlaget for å gi gratis inngang til alle! Bli med å støtt oss fram til kvalik spillet.

For bedrifter: Folkekampen 2023 - bedrift bidrag (kirkenes-if.no)

For privat personer: Folkekampen 2023! - Privat personer (kirkenes-if.no)

Foreløpige premier som dere kan vinne på inngangsbilletten !

-         Gavekort (verdi 5000 kr) fra Intersport

-         Nintendo Switch spillkonsoll (verdi 3700 kr) fra Elkjøp

Alle private bidragsytere er med i trekningen av foreløpige premier!

-         KIF a-lags genser

-         Sesong kort 2024