Solidaritetsfond!

Postet av Kirkenes Idrettsforening den 15. Des 2023

🌟 En tidlig julegave til alle i KIF! 🌟
Vi er glade for å kunngjøre Kirkenes IF's Solidaritetsfond – et initiativ som sikrer at ingen barn og unge i vårt lokalsamfunn skal hindres fra å delta i idretten på grunn av økonomiske utfordringer. Dette verdifulle fondet gir støtte til deltakerkostnader, og vi er takknemlige for å ha det som en ressurs i vårt idrettslag.

🙏 En spesiell takk til vår hovedsponsor, Lions Kirkenes! 🦁
Vi ønsker å rette en stor takk til Lions Kirkenes for deres uvurderlige støtte til Solidaritetsfondet. Deres engasjement for lokalsamfunnet og vilje til å støtte idrettsdeltakelse for alle barn og unge er virkelig inspirerende. Uten Lions Kirkenes hadde ikke dette fondet vært mulig.

🌈 Hvordan fungerer Solidaritetsfondet?
Solidaritetsfondet er rettet mot medlemmer i alderen 4-17 år, der økonomiske utfordringer hindrer idrettsdeltakelse. Vi ønsker å gjøre søknadsprosessen enkel og tilgjengelig for alle. Støtten kan dekke deltakerkostnader som treningsavgift, medlemskontingent, utstyr, transport og lignende.

🌐 Mer informasjon: Besøk oss online!
Ønsker du å lære mer om Solidaritetsfondet, retningslinjer, og hvordan du kan søke støtte? Besøk vår nettside https://www.kirkenes-if.no/next/p/78020/solidaritetsfond for detaljert informasjon. Vi er her for å gjøre idretten tilgjengelig for alle!

Takk for at du er en del av Kirkenes IF-fellesskapet! 🤝 #respekt #fellesskap #begeistring #Idrettsglede #Solidaritetsfondet #LionsKirkenes #KirkenesIF