Bli med på Gymlek med Kirkenes IF!

Postet av Kirkenes Idrettsforening den 25. Sep 2023

Hei alle sammen!

Er du klar for litt moro? Kirkenes Idrettsforening har spennende nyheter å dele med dere! Fra og med høsten 2023 starter vi opp med Gymlek for barn i alderen 0-5 år, og vi håper å se alle smårollingene og foreldrene deres der!

Hva er Gymlek?

Gymlek er en morsom og aktiv time der barna får leke, hoppe, klatre og utforske sammen med andre jevnaldrende. Dette er en flott måte for de minste å bli kjent med organisert idrett på en supergøy måte!

Hvor og når?

Vi holder Gymlek hver mandag klokken 16.30 i gymsalen på Kirkenes skole. Så, sett av mandagskvelden for litt lek og moro med Kirkenes IF!

Hva er så spesielt med Gymlek hos Kirkenes IF?

Godt spørsmål! Kirkenes Idrettsforening har alltid vært opptatt av å få folk i aktivitet, og nå ønsker vi å inkludere de aller minste i våre idrettslige eventyr. Vi vil sørge for at barna har det gøy samtidig som de lærer nye ting.

Hva kan barna forvente?

I Gymlek kommer barna til å få prøve seg på ulike leker og apparater. Det blir hopping, balansering, klatring, og mye mer. Det blir enkelt og gøy, og alle kan delta uavhengig av ferdighetsnivå.

Bli kjent med andre og ha det gøy!

Vi tror at Gymlek ikke bare er bra for barna, men også for foreldrene. Dette blir en flott mulighet til å møte andre småbarnsforeldre og skape nye vennskap. Sammen skal vi ha det gøy og skape gode minner!

Har du noen spørsmål eller trenger mer informasjon? Ikke nøl med å ta kontakt. Vi er her for å hjelpe!

Sportslige hilsener,

Kirkenes Idrettsforening