Kjenner du en ekte ildsjel?

Postet av Kirkenes Idrettsforening den 25. Sep 2023

25. september åpnet nomineringsperioden for prisen "Årets Ildsjel". Dette er vår sjanse til å anerkjenne og hedre en eksepsjonell person som bidrar til Kirkenes IF og har lagt ned en enestående frivillig innsats.

Hvordan nominere: Besøk dette nettstedet og nominer din favorittkandidat. Nominasjonsperioden varer frem til 25. oktober 2023.

Kriterier for nominasjon:

- Årets Ildsjel har, uansett alder, gjort en solid frivillig, uegennyttig innsats i idretten utover det man kan forvente.

- Årets Ildsjel kan ikke være ansatt i klubben.

Hva skjer videre?

Det velges ut 11 kretsvinnere som i november 2023 vil bli overrasket av en idrettsprofil.

Juryen for Årets ildsjel vil plukke ut tre finalister av de 11 kretsvinnerne. Vinneren offentliggjøres lørdag 6. januar 2024 direkte på NRK1.

Juryen for Årets ildsjel består av Kjetil André Aamodt, Marit Bjørgen, Olaf Tufte, Aida Dahlen, Glenn Solberg, Frode Grodås, Tiril Eckhoff, Silje Norendal og Zaineb Al-Samarai.

La oss sammen fortelle verden om våre lokale helter! Nominer din kandidat til "Årets Ildsjel 2024" og la oss feire de som gjør Kirkenes IF til et fantastisk lag!