KIF vs ALTA IF

Arrangør: KIF-huset

Kom og Bli Med på Festen: Kirkenes IF vs. Alta IF!

Når? Onsdag, 10. april kl. 17:00

Hvor? Kirkenes Stadion

Kirkenes IF har gleden av å invitere deg til en spennende fotballkamp når vi tar imot Alta IF i første runde av NM -cupen! Dette er mer enn bare en kamp; det er en feiring av samhold, idrettsglede, og lokalfotball på sitt beste.

Vi er stolte over å kunne arrangere dette oppgjøret som en del av Mii-Me-Vi-kampanjen, med takk til Finnmark Fotballkrets for denne fantastiske muligheten. Mii-Me-Vi-kamper handler om å samle folk, feire vårt fellesskap, og ikke minst, å støtte våre lokale helter på banen.

Gratis Mat og Drikke til Alle Tilskuere! For å gjøre denne dagen enda mer spesiell, vil det være gratis mat og drikke til alle som kommer for å heie på laget. Det er vår måte å si takk for din støtte og for å sikre at du får en fantastisk opplevelse.

Med Takk til Våre Sponsorer: Vi ønsker å uttrykke vår dypeste takknemlighet til alle våre sponsorer som gjør arrangementer som dette mulige. Deres urokkelige støtte til lokalsamfunnet og idretten vår er uvurderlig.

Kom Ut og Støtt Laget Ditt!Vi ser frem til å fylle Kirkenes Stadion med liv, latter, og lidenskap. Dette er en flott anledning til å samle familie, venner, og hele samfunnet for å oppleve toppfotball og samhold.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å støtte KIF i deres kamp mot Alta IF!

Administratorer