Øst-Finnmarks største fotballturnering – Fylkets største innendørsturnering.

Kirkenes Idrettsforening arrangerer hvert år i begynnelsen av november FeFo Cup.
Dette er Øst-Finnmarks største fotballturnering for aldersbestemt fotball.

Fotballturneringen har blitt arrangert 16 år på rad, og samler hvert år ca. 80-90 lag med til sammen ca. 1000 unge spillere mellom 6 -19 år.

KIF er glad og stolt over å kunne bidra til at så mange unge finnmarkinger, men også russiske fotballspillere i fra Murmansk og Nikel kan møtes til fredelig kappestrid i Kirkenes. I 2015 deltok 6 russiske lag. Omtrent 3500 mennesker kommer innom Barentshallen for å overvære sportsarrangementet i løpet av helga.

Fotballarrangement er preget av dugnadsånden i KIF og er godt innarbeidet med foreldre, frivillige og A-lagspillere som arrangører. Dugnadsarbeidet generer aktiviteter for aldersbestemt avdeling den kommende sesongen. Turneringa får meget gode tilbakemeldinger hvert år, og vi er glade for at mange av de samme klubbene kommer tilbake år etter år.

FeFo cupen er blitt en merkevare, ikke bare for KIF men også for Sør-Varanger som en grensesprengende kommune.